Projekt Terier z roku 1994 představuje modulovou koncepci vozidla umožňující velkou variabilitu uspořádání. Se dvěmi variantami rámů a třemi rozdílnými rozvory. Na tyto rámy lze pak montovat sedm variant alternativních náprav. Poháněná mohou být řiditelná přední, zadní či i všechna kola, včetně možnosti "krabího" pohybu šikmo bokem. Řízení může být na podvozku umístěné různě, podle volby polohy kabiny. Ústrojí pohonu je uloženo uprostřed vozidla a velmi dobře přístupné. Spalovací motor, který je původně konstruován pro uložení napříč, je v Terieru otočen o 90 stupňů a umístěn podélně, přičemž hnací hřídele se staly hřídeli spojovacími, vedoucí u pohonu 4X4 k rozvodovkám náprav. Původní rozvodovka je při tomto uspořádání mezinápravovým diferenciálem. Konstrukce rámu i zvolené uložení umožňuje zabudování nejrůznějších druhů pohonných jednotek, včetně elektrických, přičemž je k dispozici i dostatek prostoru pro akumulátory. |